خانه > مقاله > ویژگی های عمومی اختلالات زود هنگام یادگیری

ویژگی های عمومی اختلالات زود هنگام یادگیری

۱-بیشتر این کودکان پسر هستند تعداد پسران ۴ برابر دختران است
۲-اغلب در کلاس های درس مشکلات مشکلات رفتاری دارند
۳-تمایل به خواندن ندارند
۴-قادر نیستند یک دایره ی لغات بینایی ایجاد کنند
۵-دامنه ی توجهشان کوتاه است
۶-در تمرکز مشکل دارند
۷-معمولا در مدرسه افت تحصیلی دارند
۸-معمولا دارای مشکلات جسمانی مثل ضعف بینایی و شنوایی هستند
۹-اغلب مسایل هیجانی دارند
۱۰-احساس ناامیدی بی لیاقتی و کم جریتی میکنند
۱۱-در خواندن شفاهی و کلامی تردید می کنندوگاهی دچار لکنت می شوند
۱۲- به جای آنکه چشمهایشان را هنگام خواندن حرکت دهند
۱۳- کلمه به کلمهمی خوانند
۱۴-به زحمت و با صدای کشیده و لحن یکنواخت می خوانند
۱۵-به نقطه گذاری توجه ندارند و از توجه به ممعنی غافل اند
۱۶-وقتی مطلبی را آهسته می خوانند لب هایشان را تکان می دهند یا در ذهنشان لغات را می خوانند
۱۷- حافظه دیداری و شنیداریشان ضعیف است
۱۸- فاقد قدرت تمیز و تشخیص کافی شنیدتری هستند
۱۹-در مدرسه سازگاری شخصی مناسبی ندارند
۲۰- رشد اجتماعی کافی ندارند
۲۱-اندازه کافی شادابی و کنجکاوی ندارند
۲۲-نمی توانند کاغذ را با قیچی برش دهند
۲۳-در لی لی کردن توانایی کافی ندارند
۲۴-برتری جانبی ندارند

همچنین ببینید

یادگیری باتاییدیونسکو

موفقیت نوعی توانایی است که راه رسیدن به هدف را برای ما آسان می کند. …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *